*** پلیس شهرستان تربت حیدریه قاچاقچی مسافرنما شناسایی و دستگیر کرد
به گزارش ایرنا سرهنگ 'اکبر آقابیگی' فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: صبح امروز مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حال حرکت بود، مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران ایستگاه پس از هدایت این فرد به داخل ایستگاه در بازرسی وسائل همراهش مقدار 2 کیلو و 100گرم مواد مخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود ،کشف کردند.
سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: متهم 18 ساله پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
*** فرمانده انتظامی شهرستان زاوه از دستگیری سارقان سنگ های معدنی خبر داد
سرهنگ دوم « مجتبی حسنی» فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: در پی گزارش نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان زاوه مبنی بر سرقت از معادن تعطیل شده تیمی از پاسگاه انتظامی کاریزک ناگهانی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغازکردند.
وی افزود: در پی این گزارش ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس در شب گذشته در سرکشی از معدن سنگ های تزئینی موفق شدند سه تن از عاملان اصلی این سرقت ها را در حال دستبرد به یک معدن و جابجایی سنگ های معدنی با خودرو نیسان دستگیرکردند.
سرهنگ حسنی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به جرم خود اعتراف کردند و تحقیقات برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.
**برخورد مرگبار نیسان با عابر پیاده
سرهنگ 'اکبر آقابیگی' گفت: در یک فقره تصادف جرحی در محور زاوه - تربت حیدریه (حوالی روستای صومعه) که به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام و بلافاصله تیم گشت پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه خودرو نیسان که از سمت زاوه به تربت حیدریه در حرکت بوده از ناحیه آیینه سمت شاگرد با یک نفر عابر پیاده که در همان لحظه از اتوبوس پیاده و قصد عبور از عرض جاده را داشته برخورد کرده است.
وی تصریح کرد: در این حادثه عابر 22 ساله به نام سعید مصدوم و توسط تیم امدادی به بیمارستان تربت حیدریه منتقل شد که متاسفانه برغم تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده روز گذشته در بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ آقابیگی خاطر نشان کرد: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب پرهیز و با رعایت مقررات و قوانین رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.
*انتشار: علی اصغرافتاده
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.