به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی سردار قادر کریمی افزود: تیم های گشت و کنترل پلیس امنیت عمومی استان در این راستا عملیات پنج ساعته در بولوارهای سجاد، هاشمیه، پیروزی، صارمی، هفت تیر، آزادشهر، امامت و خیابان های فرهاد، قدس و نسترن را به اجرا گذاشتند.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی 11 دستگاه خودرو سواری را به علت آلودگی صوتی و مزاحمت های خیابانی توقیف و به توقفگاه منتقل کردند.
وی گفت: مشخصات پلاک 25 دستگاه خودرو متخلف نیز در سامانه ناظر پلیس به ثبت رسید تا اقدامات قانونی در این زمینه انجام شود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود : همچنین تیم های پلیس امنیت عمومی 2 مزاحم خیابانی را که حالت عادی نداشتند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

*دستگیری فروشنده مواد مخدر با 35 عدد پایپ
براساس گزارش دیگری از این پایگاه، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهرمشهد خبر داد.
سرهنگ علی اکبر حسین پور گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی و ساخت دستگاه های پایپ مخصوص استعمال این مواد افیونی می کند، تحقیقات پلیسی‌ آغاز شد.
وی افزود: تیم های دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری خواجه ربیع در این ماموریت ضربتی، متهم پرونده را که در خیابان های خواجه ربیع، یوسف زاده، مهر مادر و باغو مشهد مواد مخدر صنعتی توزیع می کرد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 35 عدد پایپ، 58 گرم شیشه، 500 گرم حشیش، 14 گرم تریاک و 44 میلیون ریال وجه نقد کشف و یک دستگاه خودرو پراید را توقیف کردند.
سرهنگ حسین پور گفت: تحقیقات از متهم سابقه دار پرونده در حالی ادامه دارد که چندی قبل همسرش نیز به علت تهدید با چاقو از وی شکایت کرده بود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.