به گزارش ایرنا، در نشست علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر مشهد لایحه منطقه بندی شهرداری مشهد بررسی و با افزایش مناطق موافقت شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با استناد به ماده 54 قانون شهرداری و در اجرای دستورالعمل مربوطه وزارت کشور در باره منطقه بندی شهری مشهد، نقشه جدید شهر مشهد با توجه به ضوابط و شرایط کمی، راهبردهای تعیین محدوده محله و مناطق و همچنین با تاکید بر ظرفیت های توسعه ای و جمعیت افق طرح های توسعه شهری مورد تایید قرار گرفت.
بتول گندمی با اشاره به افزایش مناطق شهری از 13 به 17 منطقه، افزود: بر این اساس، نواحی از ساختار تقسیمات شهری حذف شد.
در این نشست تغییر نام برخی خیابانها و بوستانهای شهر مشهد بررسی و تصویب شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در این باره گفت: طبق این مصوبه میدان وفا واقع در بولوار هاشمیه به پهلوان احمد وفادار تغییر یافت.
احسان اصولی افزود : همچنین بوستان واقع در اطراف کال چهل بازه به بوستان چهل بازه، خیابان ویلای 9 با حفظ شماره به نام استا فرامرز شکرخواه و خیابان شاهد 83 با حفظ شماره به نام نهر گناباد نام گذاری شد.
طرح جامع فضاهای ورزش همگانی و مراکز ورزش بانوان از دیگر مصوبات امروز بود که بر این اساس شهرداری مشهد به منظور تحقق اهداف و ماموریت های قانونی شهرداری در زمینه اجرای زیرساخت های ورزشی و اجرای برنامه های ورزش همگانی به صورت نظام مند و مبتنی بر محتوای دارای کیفیت مطلوب و استاندارد موظف شد نسبت به تدوین و استقرار طرح جامع فضاهای ورزش همگانی و مراکز ورزش بانوان اقدام و طی 6 ماه گزارش اقدامات انجام شده را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.
اصلاح دستورالعمل مربوط به ساماندهی و صدور مجوز احداث پایه، دکل و ایستگاه های مخابراتی و و اصلاح آیین نامه فعالیت شرکت های ارائه دهنده خدمات تاکسی درون شهری مبتنی بر سامانه نوین فراخوانی از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد بود.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.