محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کاهش نابرابریهای اجتماعی و اقتصادی، توجه به توسعه متوازن و عدالت محوری از موضوعات اساسی در راستای تحقق مطالبات مردم و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: همچنین حوزه نظارتی بر کار شهرداری باید برای تحقق خواسته های مردمی مورد توجه باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:سال 1357 بخاطر تحولات اجتماعی، شرایط منطقه، موضوع جنگ سرد، دخالت قدرتهای بزرگ، نابرابریهای اجتماعی و اقتصادی، بی توجهی به خواست مردم و عدم دخالت آنها در تعیین سرنوشتشان ایرانیان در کنار رهبران فکری و سیاسی با محوریت رهبری امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.
وی افزود: در روزهای انقلاب سال 57 شهروندان مشهدی نیز با شعارهایی که برخواسته از مطالباتشان بود به پا خواستند و برابری و برادری محوریترین شعارشان بود. هم اکنون نیز در آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان با محوریت شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در راستای تحقق آرمانهای انقلاب تلاش می کنیم.
حیدری ادامه داد: در شرایط موجود با همه کمی و کاستیها تنها مسیر برون رفت برای حل مشکلات و تحقق آرمانهای انقلاب و مطالبات مردم توجه به رویکرد اصلاحی، پافشاری بر این رویکرد و تأکید بر مطالبات مردم است. تقویت متغیرهای امید، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی و احترام به رای مردم راه برون رفت از شرایط موجود است.
همچنین در این نشست همزمان با دهه مبارک فجر، همسر شهید قربان مشایی ثنایی، شهید شهرداری مشهد در انقلاب اسلامی تقدیر شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.