بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران روز شنبه به نقل ازعلیرضا رشیدیان در دیدار با مدیر شعب این بانک در خراسان رضوی گزارش داد: در این رستا بانک قرض الحسنه مهر ایران از دستاوردهای نظام و از افتخارات است. همه مسئولان می بایست برای هر چه قویتر شدن این بانک هر آنچه را لازم است انجام دهند.
وی از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای زلزله زدگان در خراسان رضوی و نیز کرمانشاه قدردانی و بیان کرد: پس از گذشت 10 سال از فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران امروز شاهد پویایی و تاثیرات ارزشمند آن هستیم. حضور این بانک در لایه های مختلف جامعه به خوبی دیده می شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: در شرایطی که مردم با مسائل مختلف مالی دست و پنجه نرم می کنند بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار مردم برای کمک به آنان گام برمی دارد و این مهم را به بهترین شکل انجام داده است. حضور بهنگام و موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار زلزله زدگان خراسان و کرمانشاه و حمایت از آنان با پرداخت تسهیلات بالاعوض نمونه کوچکی از خدمات این بانک ارزشمند است.
اصغر عدالتی اسماعیل زاده مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان رضوی نیز گفت: این بانک برای کمک به زلزله زدگان استان امسال به 300 نفر کمک نقدی بلاعوض پنج میلیون ریالی و به 600 نفر تسهیلات 50 میلیون ریالی با کارمزد پایین اعطا کرده است.
زلزله 6 ریشتری 16 فروردین ماه 1396 در خراسان رضوی به 67 روستا در شهرستانهای مشهد، فریمان، تربت جام و سرخس خسارت وارد کرد و 40 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت. با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات لازم برای بازسازی هزار و 500 واحد روستایی خسارت دیده از زلزله در این استان تامین و شمار زیادی از این واحدها بازسازی شد.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.