حسن رضا بخشی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این برنامه 44 نفر از پزشکان و کادر پزشکی و پرستاری در 6 یونیت خدمات خود را ارائه دادند.
وی اظهار کرد: خدمات طب اسلامی، ارتوپدی، خدمات پزشک عمومی، بینایی سنجی، خدمات متخصصین زنان، مامایی و اطفال، دندانپزشکی، تزریقات و غربالگری، گفتار درمانی، روانشناسی و مشاوره حقوقی از جمله خدماتی بود که در این منطقه کم برخوردار ارائه شد.
وی با بیان اینکه هزینه دارو و درمان تخصصی ارائه شده 140 میلیون ریال برآورد می شود گفت: در مراحل پیشین این طرح ساکنان مناطق سیدی، شهرک طرق، مهرآباد، رسالت، شهرک شهید باهنر و گلشهر مشهد به صورت رایگان از این خدمات بهره‌ مند شدند.
بخشی افزود: نیازسنجی مناطق کم برخوردار در مشهد به درخواست نواحی مختلف بسیج، امور مساجد و همچنین آموزش و پرورش انجام می شود.
قرارگاه شهید علیمردانی مشهد به وسیله جمعی از جوانان بسیجی دانشگاهی و حوزوی با رویکرد جهادی در سال 1391 تاسیس شد.
این قرارگاه به مناسبتهای مختلف به انجام فعالیتهای عمرانی و فرهنگی در روستاهای خراسان رضوی و ارائه خدمات درمانی در حاشیه شهر مشهد می پردازد.
حدود یک سوم از جمعیت 3.5 میلیون نفری کلانشهر مشهد در 66 پهنه حاشیه این شهر سکونت دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.