به گزارش ایرنا مسعود رنجبر جمعه در نشست خبری باخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مه ولات گفت:جمهوری اسلامی مستقل ترین نظام سیاسی را در دنیا دارد و بارویکرد وساختار جدید مردم سالاری دینی که الگویی برای همه کشورها است.
نماینده عالی دولت در مه ولات ایام الله دهه فجر را به مردم نجیب و متدین ایران همیشه سرافراز تبریک گفت و افزود: هر جامعه هویتی دارد و شناسنامه این سرزمین هم ایام الله دهه مبارک فجر است که لازم است این ایام الله به نحو شایسته و مطلوب گرامی داشته شود.
وی گفت:جمهوری اسلامی نه به شرق وابسته است ونه به غرب لذا شعار اساسی ومحوری ما نه شرقی؛ نه غربی جمهوری اسلامی بوده که این شعارها راهبرد جمهوری اسلامی است.
وی با بی بدیل دانستن شخصیت امام خمینی(ره) گفت: آنچه که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) را به اینجا رسانده است ، تکیه به خداوند متعال و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است و دشمن امروز وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته است و می خواهد این وحدت را از امت اسلامی بگیرد.
رنجبر به عملکرد جمهوری اسلامی طی این سال ها اشاره کرد و گفت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی100درصد روستاهای شهرستان مه ولات از نعمت گاز برخوردار شدند و همچنین ما در کشور روستایی بدون برق نداریم.
وی افزود: امید به زندگی مردان در زمان شاه 55/8 سال بوده که بر اساس اعلام دوروز گذشته به83 سال رسیده است و در زنان57/4 سال بوده که به 73سال رسیده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان مه ولات وحدت و همدلی مردم این شهرستان را بی بدیل دانسته و با اشاره به نرخ اشتغال 92/5درصدی و برخورداری صددرصدی از نعمت آب و برق و گاز و تلفن و راه های آسفالت روستایی گفت: تمام تلاش دولت و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم می باشد و دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد فعالیت های دولت و ایجاد روحیه نشاط امید و همدلی در بین مردم است که مسئولین می بایست این فرصت را مغتنم شمرده و به بیان دستاوردهای دولت در حوزه خدماتی مربوطه بپردازند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.