افشین تحفه ‌گر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 80 درصد بلیتهای جشنواره فجر مشهد با قیمت 150 هزار ریال از طریق سایت سینما تیکت به فروش می‌ رسد.
وی ادامه داد: چیدمان فیلمهای پانزدهمین جشنواره فجر در مشهد توسط دبیرخانه مشهد با هماهنگی سینماها و اکران فیلمها صورت می گیرد اما چینش فیلمها بر عهده دبیرخانه جشنواره در تهران است.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار کارگاه تخصصی در حوزه سینما، نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی فیلمهای فجر نیز در این چارچوب در مشهد برگزار می شوند.
وی در ادامه همچنین شمار فیلمهای جشنواره فجر را در مشهد 21 مورد اعلام و بیان کرد: این فیلمها در دو سالن از پردیس سینمایی اطلس، یک سالن از سینما هویزه و یک سالن از سینما آفریقای مشهد اکران می شوند.
تحفه گر افزود: پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از فردا 12 بهمن ماه با حضور عوامل فیلم 'به وقت شام' در پردیس سینمایی اطلس ر آغاز می‌شود. در بخش سیمرغ و پروانه ‌ها نیز شش فیلم به‌ صورت رایگان و فیلم 'ماهورا' با حضور تمام عوامل آن اکران می‌ شود.
وی در خصوص زمان اکران فیلمهای پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد هم گفت: فیلمهای بخش سیمرغ و پروانه ‌ها از ساعت 10 و فیلمهای بخش سودای سیمرغ در سه نوبت 18:30، 20:30 و 22:30 هر روز اکران می شوند.
خبرنگار:کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.