ملیحه بذری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار مربوط به جلساتی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنها مطلع است و آمار غیر رسمی بیش از این تعداد است.
وی اظهار کرد: انجمن دریچه وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه داستان نویسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که چهارشنبه هر هفته در مجتمع مدرس برگزار می شود، انجمن داستان سلطانعلی مشهدی و انجمن 'ماتیکان داستان' از جمله این انجمنها هستند.
وی با بیان اینکه 27 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی نیز انجمن داستان دارند از آغاز به کار شورای سیاست گذاری ادبیات داستانی خراسان رضوی خبر داد.
بذری گفت: این شورا که در پی اداره شدن حوزه شعر و ادب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تشکیل شده، پیش از این به عنوان شورای مشورتی و زیر نظر کارشناس شعر و ادب فعالیت داشت و اکنون به شورای سیاست گذاری ارتقا یافته است.
وی افزود: سعید تشکری، حسین عباس زاده، سید محسن مصطفی زاده، سید علیرضا مهرداد، سید سعید موسوی، ثریا صدقی، نجمه مولوی و سیده طیبه سیدی با ابلاغ معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مدت 2 سال به عضویت این شورا در آمده اند.
وی اظهار کرد: هدف از راه اندازی دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برنامه ریزی دقیق و کارشناسی و ارایه برنامه مدون سالانه در حوزه داستان و تکریم پیشکسوتان این عرصه است.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.