حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: با وجود گذشت دو هفته از ناآرامیهای اخیر دشمنان با نشر مطالب خلاف واقع مدعی هستند هنوز در ایران ناامنی و زد و خورد وجود دارد و مردم در مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن حضور نمی یابند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر منافقان، سلطنت طلبان، بهاییها و ضدانقلاب فراری امیدوار بودند از طریق ناآرامیهایی که خودشان ایجاد و آبی که گل آلود کرده بودند بتوانند به مطامعشان دست یابند ولی ملت و مسئولان ایران با همدلی و بصیرت همچنان ترفندهای آنها را نقش بر آب می کنند.
خطیب جمعه گناباد گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و برنامه های دهه فجر امسال به دشمنان و مستکبران ثابت می کند تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیم حضور مردم در صحنه برخوردار است آنها به اهداف پلید خود نمی رسند.
وی همچنین از دهه فجر به عنوان فرصت بی بدیل گرامیداشت رشادتها و حماسه آفرینیهای ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در صحنه مبارزات دوران ستمشاهی یاد و بیان کرد: رژیم پهلوی نوکری غربیها به ویژه آمریکا را بر همه چیز مقدم می داشت و پهلوی دوم تا جایی پیش رفت که ژاندرم منافع آنها در خلیج فارس و حاضر به پذیرش قانون ذلت بار و استعماری کاپیتولاسیون شد. اگر کسی متعرض سگ آمریکایی می شد محاکمه می گردید در حالی که 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران از رژیم شاه حقوق و حتی حق توحش می گرفتند.
او افزود: امام خمینی(ره) برای مقابله با سیاستهای خصمانه رژیم پهلوی احساس مسئولیت کرد و ملت ایران هم که کاسه صبرشان از لبریز شده بود به پا خواسته و انقلاب اسلامی با حمایتهای گسترده آنها به پیروزی رسید.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095//1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.