به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته تربت حیدریه افزود: تشریح دستاوردهای نظام یکی از شیوه های نهادینه کردن اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و موردنیاز جامعه کنونی است.
وی با بیان اینکه زمانی مردم ایران برده نظام سلطه و استکبار جهانی بودند و مستشاران نظامی برای این ملت تصمیم می گرفتند و این بیانگر ضعف و ذلت رژیم دست نشانده طاغوت بود، گفت: خواست خدا و اراده مردم بر این قرار گرفت تا با رهنمودهای معمار فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) یک دگرگونی مثال زدنی در تاریخ کشور به وقوع پیوندند و رژیم 2500 ساله شاهنشاهی سرنگون و نظامی مبتنی بر مبنای حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی تشکیل شود.
عصمتی افزود: امروز نظام اسلامی ایران به عنوان ام القری و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان در راس مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفته و اکنون بسیاری از ملت ها و کشورها برای رهایی از چنگال نظام سلطه با الگو برداری از این نظام به دنبال استقلال و آزادی هستند.
وی همچنین گفت: اگر جبهه مقاومت در غرب آسیا به موفقیت های چشم گیری رسیده و توانسته استکبار جهانی را با همه توان به زانو درآورد مرهون نظام اسلامی ایران است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.