به گزارش ایرنا، مجتبی صدیقی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از امکانات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه تربت حیدریه بدون اشاره به تعداد دانشجویان بازداشتی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این امر بیانگر مدیریت خوب وزارتخانه و البته همکاری قوه قضاییه است و این دانشجویان با کمترین لطمه و صدمه به وضعیت تحصیلی شان آزاد شدند.
وی در خصوص امکانات خوابگاهی دانشگاه تربت حیدریه نیز گفت: با وجودی که دانشگاه قدمت زیادی ندارد، اما فعالیت های خوبی داشته و توانسته در فعالیت های آموزشی، علمی و تحقیقاتی و حتی حوزه بین الملل قدم های مثبتی بردارد و ادامه این روند توسعه و پیشرفت منطقه را نیز در پی خواهد داشت.
صدیقی افزود: با این حال دانشگاه تربت حیدریه با محدودیت های قابل توجهی مواجه و از جمله اینکه فاقد خوابگاه ملی است و از این روی برای رفع مشکل آن احداث خوابگاه ملکی برای دانشجویان این دانشگاه را از محل صندوق رفاه دانشجویی، بودجه عمومی و سایر مشارکت ها در اولویت قرار داده ایم که عملیات ساخت آن از سال آینده آغاز می شود.
در برنامه سفره یک روزه معاون دانشجویی وزیر علوم همچنین قرار است ضمن بازدید از پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت حیدریه، از نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) زعفران این پژوهشکده رونمایی شود.
دانشگاه تربت حیدریه دارای دو هزار و 500 نفر دانشجو، 34 استاد ثابت و 180 نفر استاد مدعو است که دانشجویان در 27 رشته مشغول تحصیل هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.