علیرضا رشیدیان روز چهارشنبه در همایش روسای کلانتریها و فرماندهان پاسگاههای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: فتنه ای که اوایل دی ماه گذشته رخ داد با تدابیر مقتدرانه کلی نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی در جداسازی اغتشاشگران از صف مردم در مدت کوتاهی جمع شد.
وی ادامه داد: با تدبیر مناسب و مدیریت صحنه ای که در خراسان رضوی با دستگیرشدگان شد خون از دماغ کسی نیامد بطوری که رفتار و عملکرد پلیس با استقبال کسبه و مردم روبرو شد و با گل و نصب بنر از زحمات ماموران تشکر کردند.
استاندار خراسان رضوی در ادامه به مرزهای این استان با افغانستان و ترکمنستان اشاره و بیان کرد: نوع حرکتهای تروریستی و کشت مواد مخدر و قاچاق که در افغانستان انجام می شود تلاش و کوشش ماموران انتظامی را برای ایجاد امنیت در این استان بهتر نشان می دهد.
وی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی نظیر است و همین عامل مانع حمله دشمن به کشور شده وگرنه دشمن همانند حمله به افغانستان و عراق در مورد ایران هم لحظه ای تردید نمی کرد.
رشیدیان افزود: خراسان رضوی 28 شهرستان، 73 شهر، 2 هزار و 592 روستای بالای 20 خانوار جمعیت و بیش از سه هزار آبادی دارد. مشهد هم سه میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد و هر سال نزدیک به 30 میلیون زائر داخلی و خارجی به این شهر وارد می شوند. این پراکندگی و جمعیت عظیم نیازمند توسعه ساختار و تجهیزات و نیروی انسانی است که باید مورد توجه فرماندهان نیروی انتظامی قرار گیرد.
وی ادامه داد: امنیت چیزی نیست که انتظار داشته باشیم نیرو انتظامی به تنهایی ایجاد کند بلکه همه دستگاهها در همه بخشها می توانند در ایجاد امنیت یا نارضایتی نقش آفرینی کنند.
استاندار خراسان رضوی به نزدیکی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها است.
خبرنگاران: مصطفی نخعی/ نداجواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7507/7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.