به گزارش ایرنا، مهدی ناصری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری افزود: بسیاری از مردم و به خصوص نسل جوان از میزان و گستردگی خدماتی که دستگاه های اجرایی در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب صورت گرفته و مقایسه آن با دوران رژیم طاغوت بی خبر هستند و ضرورت دارد تا مسوولان اجرایی این خدمات را معرفی کنند.
وی با بیان اینکه با این اقدام در عین حال از اجرای مراسم دهه فجر با شکل و فرم تکراری جلوگیری به عمل می آید، گفت: وظیفه داریم انقلاب اسلامی و ابعاد مختلف آن را به خصوص از منظر عمرانی و آبادانی به مردم تبیین کنیم.
ناصری در ادامه به اتفاقات اخیر اشاره و اظهار کرد: بخشی از این اتفاقات مطالبه مردمی و صنفی و بخش دیگر ناشی از خواب هایی بود که برای ما دیده بودند که توسط عده ای زیاده خواه و فرصت طلب اجرا شد.
وی افزود: هرچند اقدام به موقع مسوولان انتظامی و امنیتی در محو این غائله ستودنی است، اما در عین حال حضور به موقع مردم در دفاع از آرمان های نظام اسلامی نباید از نظر دور نگه داشته شود.
ناصری در عین حال اظهار کرد: مدیران و مسوولان اجرایی نیز باید در رعایت حقوق شهروندان کج سلیقگی به خرج دهند و باید زمینه افزایش سطح رضایت مندی مردم فراهم آید.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.