کاظم مستحقی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالب منتشره به نقل از این دانش آموز خراسانی موفق در عرصه های ملی و جهانی صحت ندارد زیرا به هیچوجه آموزش و پرورش از فعالیت ورزشی این نابغه پینگ پنگ جلوگیری نکرده است.
وی ادامه داد: مهشید اشتری دانش آموز 16 ساله مشهدی هم اکنون قهرمان ایران و عضو تیم ملی پینگ پنگ است. وی در رشته علوم تجربی مشغول تحصیل است و تاکنون 15 سفر خارجی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته است.
رئیس هیات پینگ پنگ خراسان رضوی گفت: این تعداد سفر و حمایت مالی از وی نشانگر حمایت نظام جمهوری اسلامی از فعالیتهای ورزشی زنان است که اگر اینگونه نبود چگونه اشتری با موفقیت تمام به عضویت تیم ملی درآمده و از شهر مشهد به مرحله قهرمانی ملی دست یافته است.
وی افزود: آموزش و پرورش در همکاری با مهشید و خانواده اش برای ادامه تحصیل وی نهایت همکاری را داشته و در این زمینه با توجه به فرهنگی بودن پدرش خیلی دور از ذهن است که تصور شود هرگونه جلوگیری از فعالیت ورزشی وی صورت گرفته باشد.
مستحقی راد ادامه داد: انتشار مطالبی از سوی مهشید تنها با هدف بهم ریختگی ذهنی وی انجام شده و شیطنت برخی بدخواهان است. این مطالب موجب ناراحتی و نگرانی وی شده لذا تلاش داریم با آرام کردن این ورزشکار از وارد آمدن هرگونه تاثیر منفی بر فعالیت ورزشی و ذهنی او جلوگیری شود.
سرمربی اسبق تیم ملی پینگ پنگ بزرگسالان و نوجوانان گفت: از 9 سالگی مربی مهشید اشتری بوده ام و به خوبی می دانم این دانش آموز در خارج از مرزها علاوه بر حفظ حجاب و بجا آوردن نماز، اعتقادات دینی فراوانی دارد و صرفا در راستای سرافرازی پرچم ایران در عرصه بین المللی تلاش می کند.
وی گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی نهایت همکاری را با وی داشته است. تا پایان سال تحصیلی جاری وی به عنوان نفر نخست تیم ملی بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی پینگ پونگ به سوئد اعزام می شود.
مستحقی راد افزود: این دانش آموز موفق در عرصه ورزش برای مسابقات جوانان نیز هنوز به عنوان تنها نماینده کشور در این رده به مسابقات دیگری اعزام خواهد شد. محل و کیفیت این مسابقات هنوز مشخص نیست.
وی ادامه داد: متاسفانه رسانه های خارجی از مصاحبه مهشید سوءاستفاده کرده اند. اجازه سوءاستفاده و ایجاد تاثیر منفی بر ذهن این قهرمان ملی را نمی دهیم تا شاهد تداوم موفقیتهای وی در عرصه ورزش جهانی برای ملت ایران باشیم. این دختر قهرمان سرمایه کشور و موجب سرافرازی پرچم و ملت ایران می شود.
در قالب مصاحبه ای که اخیرا به نقل از 'مهشید اشتری' در رسانه های مجازی منتشر شد، ادعا شده بود آموزش و پرورش خراسان رضوی با فعالیت ورزشی وی مخالفت کرده است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.