قاضی مهدی خدابخشی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش ماموران پاسگاه خلق آباد مبنی‌ بر فعالیت مجرمانه گروهی در زمینه واردات غیرمجاز برنج بی‌کیفت و بسته بندی در کیسه برنج شرکت‌های معتبر ایرانی، تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
وی بیان کرد: عصر امروز هنگام بررسی مدارک متهم توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محل انبار برنج‌های قاچاق که سوله ای بزرگ در منطقه خلق آباد در حومه مشهد بود، این متهم از محل متواری شد.
خدابخشی تصریح کرد: ماموران به سرعت 2 متهم دیگر را دستگیر کردند و در بازرسی از محل بیش از سه هزار کیلوگرم برنج قاچاق بی کیفیت متعلق به کشور ویتنام و اردن را به همراه 300 کیسه خالی با نشان شرکتهای معتبر ایرانی کشف کردند.
وی افزود: متهمان برنج‌های کم کیفیت را در کیسه های خالی مربوط به شرکت‌های معتبر کشور بسته بندی و در بازار با قیمت بالا به فروش می رساندند.
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد صاحب یک عطاری واقع در خیابان دستغیب اقدام به فروش قرص ترامادول می‌کند.
خدابخشی بیان کرد: در قراری صوری از صاحب عطاری خواسته شد 2 هزار عدد قرص ترامادول تهیه کند که وی با تهیه یکهزار و 900 عدد قرص ترامادول به دام قانون گرفتار شد.
وی عنوان کرد: این 2 عملیات به فرماندهی رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی انجام شد و تحقیقات در خصوص این پرونده ها ادامه دارد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.