دستیار ویژه فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم گفت: راه شهدا پایمال شدنی نیست و جبهه باطل نتوانسته این راه جاودان و ماندگار را از بین ببرد و امروز نیز همان منطق شهدا ادامه دارد.
سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده با یادآوری اینکه نظام سلطه و رژیم منحوس پهلوی کمر به نابودی دین و محو آثار خداپرستی در ایران بسته بود، بیان کرد: امروز با پیروزی انقلاب اسلامی طبیعی است که نظام سلطه چشم دیدن موشک‌های قاره‌پیمای جمهوری اسلامی و منطق تن به ذلت ندادن مردم ایران اسلامی را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال ورود به 40 ‌سالگی و سن کمال است، گفت: دشمنان انقلاب اگر می‌توانستند یک ساعت هم اجازه نمی‌دادند این انقلاب ادامه پیدا کند اما این ملت نشان داد که حضور دارد و ثابت‌قدم می‌ایستد.
شهید کریمی و غلامیان به عنوان اولین شهدای انقلاب اسلامی در قوچان، 30 دیماه 57 پس از تحصن آرام مردم این شهر در اعتراض به ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی در مسجد جامع این شهر به محاصره نیروهای شهربانی رژیم درآمده و با تیر مستقیم آنان به شهادت رسیدند.
یادواره شهدای ۳۰ دی قوچان به یاد این دو شهید والامقام و ۹ شهید دیگر انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار شد .
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7501/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.