اسماعیل نامنی روز پنجشنبه در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل تملک و دارایی در ایجاد فضاهای جدید برای اشتغالزایی، رفع مشکلات فعالان اقتصادی و توسعه شهرکهای صنعتی سبزوار هزینه شد.
وی ادامه داد: برای ساخت تصفیه ‌خانه شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار نیز مطالعات مرحله نخست به پایان رسیده و مطالعات مرحله دوم این تصفیه ‌خانه تا پایان امسال انجام می‌شود.
او گفت: برای حل مشکل خط تلفن نیز با همکاری مخابرات سبزوار انتقال شبکه فیبر نوری به طول سه کیلومتر به شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سبزوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار نیز 75 واحد صنعتی انعقاد قرارداد داشته اند. از این تعداد 60 واحد صنعتی راه اندازی شده و 15 واحد دیگر تا پایان سال به بهره ‌برداری می ‌رسند.
وی ادامه داد: مچنین در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار برای 35 واحد صنعتی انعقاد قرارداد صورت گرفت و 15 واحد ایجاد شد و دیگر واحدها در مرحله ساخت هستند.
نامنی گفت: برای ساخت واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی شماره یک و 2 سبزوار در مجموع هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری و برای هزار و 300 نفر اشتغال‌ ایجاد شده است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.