در پی حاشیه های ایجاد شده برای برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه امام رضا و ثامن مشهد مقدس، فرمانداری مشهد بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است: در پی ایجاد برخی حاشیه‌ها در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پدیده و استقلال تهران و اظهار نظر رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی مبنی بر عدم صدور مجوز بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) از سوی شورای تامین شهرستان مشهد و به منظور اطلاع رسانی به مردم شریف و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

۱- به استناد دستورالعمل تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی، مصوب شورای محترم امنیت کشور، می‌بایست تاریخ و محل برگزاری مسابقات ۱۵ روز پیش از انجام آن، اعلام گردیده تا تصمیمات لازم در کمیته امنیتی انتظامی مسابقات ورزشی گرفته شود.

۲- با توجه به اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی نامه شماره ۵۶۹۴ /۵۹۴ مورخه ۹۶/۹/۲۸ و اعلام آن توسط هیات فوتبال خراسان‌رضوی طی نامه شماره ۴۰۰۶ مورخ ۹۶/۸/۲۸، محل برگزاری کلیه مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ بر‌تر بین تیم‌های مشکی پوشان و پدیده با تیم‌های میهمان در نیم فصل دوم، ورزشگاه ثامن اعلام شده و برنامه ریزی لازم از سوی کمیته امنیتی انتظامی مسابقات انجام گردیده است. جای تعجب و تامل دارد که پس از طی این مراحل، هیات فوتبال خراسان رضوی مجددا با فرمانداری مکاتبه و البته پیش از وصول نامه در سیستم اداری، آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

۳- علیرغم آنکه تاکنون چندین مرتبه اعلام شده، مجددا تاکید می‌گردد شورای تامین شهرستان مشهد قبلا بلامانع بودن برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرده که البته این امر منوط به پیگیری‌های به موقع و طی مراحل قانونی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال استان است.

۴- بدیهی است در صورت ادامه فضاسازی‌های غیرمنصفانه، حتما موضوع از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.