به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر، پنجشنبه در حاشیه مسابقات زورخانه ای قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگاران در مشهد گفت: ترویج روحیه پهلوانی سالم سازی فضاهای ورزشی کشور را دربر دارد، چراکه قهرمانان با حضور در این کشتی ها روحیه پهلوانی را فراخواهند گرفت.
وی افزود: به دنبال تلاشهای صورت گرفته و با تمهیدات اندیشیده شده، امید است شاهد گسترش رشته ورزشی زورخانه ای در سطح کشور باشیم.
سلطانی فر با بیان اینکه ترویج روحیه پهلوانی باعث سالم سازی فضاهای ورزشی می شود، اظهار کرد: اگرچه اکنون در همه عرصه ها فضای فرهنگی و ورزشی خوبی حاکم است اما در رشته کشتی فضای سالم تری را شاهد هستیم.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در رشته کشتی زورخانه ای شور و شعف خاصی حاکم است و افراد و جوانانی حضور دارند که در جهت حفظ ارزشهای اخلاقی و اسلامی تلاش می کنند تا اسوه و الگو باشند.
وی بیان کرد: هم اکنون مسابقات زورخانه ای با شور و حال ویژه ای در مشهد مقدس در حال برگزاری است و در این مسابقات 131 کشتی گیر برتر از 80 زورخانه هشت استان کشور حضور دارند.
وزیر ورزش در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص چالش های فدراسیون تیراندازی و تیر وکمان نیز گفت: هیچ کار غیرقانونی در این خصوص انجام نشده و اقدامات منطبق با قوانین و مقررات داخلی و فدراسیون جهانی دنبال می شود.
مسابقات زورخانه ای قهرمانی کشور از دیروز با حضور 8 تیم از استانهای مختلف در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده که استانهای اصفهان، یزد، قم، خراسان رضوی، مازندران، خراسان جنوبی، کردستان و کرمانشاه در این رقابتها شرکت دارند.
خبرنگاران: مصطفی نخعی/ مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/3027/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.