حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع پنجشنبه در جمع طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تربت حیدریه افزود: وقت آن فرا رسیده برخی از حوزه های علمیه تکلیف خود را با نظام مشخص کنند، زیرا شرط استمساک به ولایت امیرالمومنین(ع) پشت کردن به طاغوت است و کسانی که داعیه دار مکتب اهل بیت(ع) هستند بلا استثنا باید آمریکا را سلطه گر و کفر طاغوتی قلمداد کنند.
وی بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد و رسالت کنونی اصلی طلاب حوزه های علمیه را، تحلیل و تبیین به حق مسایل و حوادث اخیر نظام است عنوان و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال اخیر برای رسیدن بر قله سعادت با موانع خرد و کلان مواجه بوده و تحلیل صحیح این موانع، می تواند راه را برای رسیدن به قله هموارتر کند.
فاطمی ارفع گفت: بر اساس پاره ای تحلیل های غلط برخی امروز در داخل کشور گمان می کنند دعوای ما با آمریکا سیاسی است و لذا این تحلیل ناثواب باعث شده تا به دنبال راهکارهای دیپلماتیک و میز مذاکره باشیم و حال آنکه این ایده و تفکر نیز با شکست مواجه شده است.
وی افزود: دعوای ما با آمریکا سیاسی نیست، بلکه مبنایی و ایدئولوژیک و مبتنی بر مبارزه با طاغوت است و لذا این تحلیل نیازمند تبیین و نهادینه شدن در حوزه های علمیه و سطح جامعه است.
فاطمی ارفع امروز همچنین گفت: این مبارزه از عرصه فیزیکی به جنگ نرم و عملیات روانی تبدیل شده و اکنون 150 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با دو محور حمله به اعتقادات و باورها و ارزشهای دینی و نیز فحشا و بی بند و باری فقط برای جمهوری اسلامی ایران بصورت 24 ساعته در حال تولید فیلم ها و مستندات مختلف هستند.
وی در ادامه افزود: امروز در برابر یک ابر قدرت پوشالی قرار گرفیتم و اگر می بینیم در حال دست و پا زدن است و به هر ریسمانی چنگ می زند، تنها به خاطر آن است که فاصله نابودی اسراییل توسط انقلاب اسلامی به دقیقه و ثانیه رسیده است.
فاطمی ارفع گفت: بر همین اساس اگر داعش را در عراق و سوریه بوجود آوردند فقط برای از بین بردن نظام اسلامی بود تا بتوانند با سرنگونی حکومت های غرب آسیا، امنیت را برای رژیم نامشروع صهیونیستی تامین کنند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.