فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ هوشنگ کیانی گزارش داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحدهای عملیاتی در چند عملیات ضربتی ضمن پاکسازی سه پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی 10 خرده فروش و 53 معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده 2 کیلو و 264 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف و ضبط شد.
او گفت: هدف اصلی اجرای این طرحها ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

* دستگیری سارق حرفه ای
فرمانده انتظامی درگز هم گفت: بدنبال گزارش سرقت یک دستگاه خودروی پیکان وانت در محدوده خیابان پاسداران این شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار گروهی از پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق محل سرقت با بازبینی دوربینهای مدار بسته محدوه سرقت اقدام کردند که در این تصاویر یک فرد سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر و خودرو مسروقه از مخفیگاه او کشف شد.
وی ادامه داد: متهم 38 ساله در بازجویی علاوه بر سرقت خودرو به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، سرقت 2 دستگاه جوش از ساختمانهای در حال احداث و سرقت دوربینهای مدار بسته در سطح شهر درگز اعتراف کرد.
مرکز شهرستان 270 هزار نفری تربت جام در فاصله 167 کیلومتری جنوب شرق مشهد و مرکز شهرستان 75 هزار نفری درگز در فاصله 254 کیلومتری شمال مشهد قرار دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.