سرهنگ اکبر آقابیگی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش سرقت از یک واحد دامداری در روستای 'علاقه' از توابع بخش 'رخ' مشخص شد سارقان با تخریب دیوار دامداری تعداد 40 راس گوسفند را سرقت کرده اند.
وی گفت: با بررسی دقیق محل سرقت و با استفاده از سرنخ های بجا مانده، 2 نفر متهم 37 و 38 ساله شناسایی و در یکی از روستاهای شهرستان مه ولات دستگیر و متهمان اعتراف کردند سرقت احشام با همدستی یکی از دوستانشان و با یک دستگاه کامیونت صورت می گرفته است.
آقابیگی همچنین از کشف سه هزار بسته داروی گیاهی غیرمجاز خبر داد و گفت: این اقدام بعد از انجام کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع صورت گرفته و مشخص شد ارزش ریالی محوله حدود 300 میلیون ریال است که بصورت غیرمجاز و غیربهداشتی بسته بندی شده بود.
وی افزود: متهمان که 35 و 42 ساله بودند، با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به بسته بندی گیاهان غیردارویی در کارگاه های غیر بهداشتی کرده و قصد توزیع آن را بصورت خارج از شبکه در سطح استان و کشور داشته اند که با اقدام به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه شامل دو کلانتری، هفت پاسگاه شهری و دو پاسگاه پلیس راه می باشد.
پاسگاه بازرسی پلیس راه شهید شیردل کامه با هدف بازرسی خودروهای عبوری به منظور کنترل تردد اتباع خارجی، کشف مواد مخدر و اموال مسروقه و جلوگیری از قاچاق کالا، ایجاد شده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.