حمید توکل پهلوان پیشکسوت نامی خراسان و از مدال آوران بین المللی کشتی، در این مراسم گفت: خراسان همواره مهد پرورش پهلوانان بزرگ در کشتی ایران بوده ولی ورزش کشتی طی چند دهه اخیر مظلوم واقع شده است.
وی افزود: چند سالی است که کشتی مورد توجه قرار نمی گیرد و به دلیل مسائل مالی مورد بی مهری واقع شده است.
او همچنین به انتخاب مسعود ریاضی از اعضای شورای شهر مشهد به عنوان رئیس هیات کشتی خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: از شورای شهر مشهد می خواهم از کشتی حمایت کنند تا جلال گذشته خود را به دست آورد.

* یادکرد مرحوم هاشمی رفسنجانی
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در نشست امروز این شورا به فرارسیدن نخستین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره و بیان کرد: الگوی اعتدال، عقلانیت و میانه روی مرحوم آیت الله رفسنجانی باید تداوم داشته باشد. این شخصیت انقلابی در دوره های حساسی نقش آفرینی کرد و مهمترین محور فعالیتهایش در کنار مردم بودن و درک درد مردم بود.
محمدرضا حیدری افزود: تلاشهای آن مرحوم در سازندگی پس از جنگ و تلاشهایی که در تعامل با کشورهای اسلامی داشت حاکی از اقدامات ارزشمند وی، اعتدال و عقلانیت این شخصیت مبارز بود که همه خدمتگزاران نظام باید به این اصول متعهد باشند.
وی به تغییر نام یکی از بزرگراههای اصلی مشهد به نام آیت الله رفسنجانی نیز اشاره و بیان کرد: همچنین چهارشنبه هفته جاری مجلس بزرگداشتی در این شهر برای آن مرحوم برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه همچنین بر تکریم ارباب رجوع تاکید و بیان کرد: حوزه های نظارتی شهرداری در انجام ماموریتها و جلوگیری از تخلفات باید نسبت به تکریم ارباب رجوع توجه داشته باشند و هیچ رفتار سوئی را در این زمینه نمی پذیریم.
وی افزود: همچنین برای شتاب در روند پاسخگویی به مردم، از شهردار مشهد و معاونان وی می خواهیم در قالب یک کارگروه ویژه حذف مقررات زائد، اصلاح فرآیندها و پاسخگویی صریح و سریع را پیگیری کنند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.