در این طومار که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت آمده است: برخی رانندگان خودروهای سنگین از سایر شهرستانها با سوء استفاده از نبود دفتر نوبت دهی بار در گناباد بدون رعایت نوبت اقدام به بارگیری کالا و مواد معدنی از این شهرستان و انتقال آن به سایر نقاط می کنند.
در ادامه طومار آمده است: این امر مشکلات بسیار برای مالکان و رانندگان وسایل نقلیه گناباد ایجاد کرده به طوری که برخی مالکان خودروها به دلیل عدم صرفه اقتصادی مجبور به فروش خودروهای خود شده اند.
کارشناس مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بارگیری کالا بر اساس توافق بین رانندگان و صاحبان معادن و کالاها انجام می شود لذا ضرورتی به ایجاد دفتر نوبت دهی بار در این شهرستان وجود ندارد.
مهرداد ایران دوست افزود: بیشتر رانندگان خودروهای سنگین که از سایر نقاط کشور به مقصد گناباد بار حمل می کنند هنگام بازگشت با مراجعه به شرکتهای حمل و نقل بار برای اینکه بدون بار بازنگردند، کالاها و از جمله خاکهای معدنی را با قیمتهای کمتر بارگیری می کنند که این اقدام برای صاحبان کالا و معادن به صرفه تر است.
وی اظهار کرد: رانندگان گناباد با این قیمتها حاضر به بارگیری و انتقال بار نیستند.
هم اکنون پنج هزار و 600 راننده با سه هزار کامیون و خودرو سنگین در گناباد فعالیت دارند.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.