ابراهیم نصری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان تخلف سرعت غیرمجاز در مسیر ملک آباد - مشهد نیز در آذرماه معادل 2.2 درصد کل ترددهای این مسیر بوده که پس از خردادماه با 2.5 درصد، بیشترین میزان است.
وی گفت: علت افزایش نسبت تخلفات سرعت غیرمجاز در محور مذکور در این موقع سال مساعد بودن شرائط جوی، کاهش تردد وسائط نقلیه، عدم ارسال پیامک برای همه متخلفان از سرعت مجاز و تصور رانندگان به عدم استقرار ماموران پلیس راه در این آزادراه است.
نصری گفت: این دلایل باعث شده رانندگان متخلف هنوز نیازی به تغییر در رفتار ترافیکی خود احساس نکنند.
مدیرکل راهداری خراسان رضوی اضافه کرد: به طور میانگین در 9 ماه گذشته تخلف سرعت غیرمجاز 1.9 و 1.7 درصد خودروهای عبوری از مسیر مشهد- ملک آباد و ملک آباد - مشهد به وسیله دستگاههای ترددشمار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ثبت شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد خودرو در آزاد راه مشهد- باغچه مربوط به بازه پرترافیک شهریورماه امسال با بیش از یک میلیون تردد در این مسیر بوده است در حالی که آذرماه امسال حدود 600 هزار تردد توسط سامانه های کنترلی اداره کل راهداری در مسیر مذکور به ثبت رسیده است.
آزادراه باغچه (شهید شوشتری) 34 کیلومتر طول دارد و شهر مشهد را به شهر کوچک ملک آباد متصل کرده و سپس 2 بزرگراه مشهد - نیشابور و مشهد- تربت حیدریه از انتهای این مسیر منشعب می شوند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.