حمیدرضا فانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت یازدهم ضریب نفوذ گازرسانی به شهرهای خراسان رضوی 90 درصد بود.
وی تعداد مشترکان گاز شهری را در خراسان رضوی یک میلیون و 710 هزار و 758 مورد اعلام و بیان کرد: در ابتدای دولت یازدهم شمار مشترکان گاز شهری در این استان یک میلیون و 367 هزار و 775 مورد بود.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: ضریب نفوذ گاز روستایی در این استان از 56 به حدود 77 درصد رسیده و تا پایان امسال این رقم به 83 درصد افزایش می یابد.
وی به رشد 76 درصدی عملیات گازرسانی به روستاهای خراسان رضوی در ابتدای دولت یازدهم اشاره و بیان کرد: طی پنج سال اخیر 685 روستای استان از مزایای شبکه گازرسانی بهره مند شده اند.
فانی گفت: تعداد روستاهای برخوردار از گاز در خراسان رضوی در آغاز فعالیت دولت یازدهم 946 روستا بود که اکنون به هزار و 631روستا رسیده است. این تعداد نیز تا پایان امسال به هزار و 792 روستا افزایش می یابد.
وی در ادامه از عملیات گازرسانی به 365 روستا خبر داد و افزود: تاکنون عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به 205 روستا پایان یافته و در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهوری به خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: طی پنج سال اخیر 2 هزار و 596 واحد صنعتی نیز در سطح استان گازرسانی شده اند.
استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی 10 درصد کل مشترکان گاز کشور را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.