شهروندان گنابادی در حدفاصل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان غدیر این شهر و شهروندان بجستانی در مسیر میدان شهدا تا میدان صاحب الزمان(عج) این شهر با سردادن شعارهای 'ما همه با هم هستیم اهل بصیرت هستیم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر مزدور آمریکایی، این است صدای ملت نه اختلاس نه ذلت، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم' ضمن محکومیت ترفندهای دشمنان حمایت خود را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد در تجمع مردم این شهر گفت: دشمنان از طریق شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام عده ای را برای حضور در ناآرامی تحریک کردند و با جنگ و ابزار رسانه ای به میدان مقابله با نظام جمهوری اسلامی و سلب اعتماد عمومی ملت نسبت به نظام آمدند.
حجت الاسلام سیدهاشم موسوی ادامه داد: ولی ملت ایران با حضور گسترده در صحنه بار دیگر ترفندهای دشمن را محکوم و ثابت کرد تا نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیم حضور مردمی برخوردار است دشمنان به اهداف شوم خود نمی رسند.
وی از دولتمردان خواست دغدغه ها و مسائل و مشکلات مردم را فراموش نکنند و با رفع نقاط ضعف اقدامات خود و با بررسی علل نارضایتی و مطالبات به حق مردمی برای رفع تنگناهای آنان بکوشند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد گفت: کشور ما که همت متخصصان توانمند خود به پیشرفتهای زیادی در عرصه های علمی و فناوری دست یافته است باید با تقویت و توسعه شبکه های پیام رسان داخلی زمینه اعمال نفوذ و فتنه انگیزی را برای دشمنان و عوامل آنها کاهش دهد.
شهرهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.