به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در یازدهمین نشست علنی شورای اسلامی مشهد لایحه شهرداری این شهر مبنی بر تغییر نام یک بولوار، نامگذاری یک بولوار و تغییر نام 2 ایستگاه قطار شهری مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر مشهد در این باره گفت: براساس لایحه پیشنهادی، بولوار میثاق در امتداد بولوار نمایشگاه از میدان نمایشگاه تا بزرگراه آزادی به نام زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام می یابد.
احسان اصولی افزود : همچنین بولوار ورودی مجتمع آبادگران نیز به نام آبادگران نامگذاری می شود.
وی اظهار کرد: ایستگاه ولایت خط دوم قطارشهری مشهد به طبرسی و ایستگاه طبرسی نیز به ولایت تغییر نام داده می شود.
این لایحه با 14 رای موافق به تصویب رسید.
در ادامه این نشست لایحه اصلاح بودجه سال جاری شهرداری مشهد مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بودجه مصوب امسال شهرداری میزان درآمد عمومی و کمک دولت 2 هزار و 855 میلیارد و 434 میلیون تومان است که این رقم با اصلاح بودجه به 2 هزار و 925 میلیارد و 434 میلیون تومان رسید.
بتول گندمی افزود: اعتبارات هزینه ای شهرداری نیز در بودجه مصوب یکهزار و 161 میلیارد تومان بود که این رقم در اصلاح بودجه ثابت ماند.
وی اظهار کرد: در زیرمجموعه های اعتبارات هزینه ای تغییراتی انجام شد به طوریکه هزینه های عمرانی از یکهزار و 232 میلیارد و 334 میلیون تومان به یکهزار و 132 میلیارد و 334 میلیون تومان کاهش یافت ولی هزینه تملکات از 531 میلیارد تومان به 631 میلیارد تومان افزایش یافت.
وی گفت: در زمینه تامین درآمد شهرداری طی 9 ماه امسال عملکرد و گزارش امیدوارکننده ای ارائه نشد.
در این نشست همچنین با موافقت اعضای شورای اسلامی مشهد به شهرداری اجازه داده شد پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح پروژه مشارکتی علویه برای معلولان و افراد کم درآمد را با مشارکت و سرمایه گذاری موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت (ع) توس اجرا کند.
این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی 16 هزار و 314 متر مربع در بولوار پنجتن اجرا می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.