حجت ‌الاسلام کاظم راشد یزدی شنبه شب در مراسم بزرگداشت نهم دی‌ ماه در مسجد جامع قوچان با اشاره به حدیثی از حضرت امام صادق (ع) افزود: ایشان می‌فرمایند، 'از اتفاقی که فتنه آخرالزمان است غصه نخورید زیرا چهره دشمنان شما شناخته می ‌شود و شما صاف ‌تر می ‌شود و این لازمه واکسینه شدن جامعه است'.
وی اظهار کرد: خانواده شهدا موجب استمرار انقلاب هستند و نقش آن ‌ها سرمایه‌ گذاری در انقلاب است و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان نمی‌ گذارند انقلاب از بین برود و تک‌ تک آن‌ ها همانند یک لشکر هستند.
وی گفت: مردم، پیشوا و امام جامعه، احزاب و تشکل ‌ها و تداوم انقلاب، چهار رکن اساسی انقلاب هستند که هر یک از این ارکان در حفظ و حراست انقلاب نقش چهار پایه را ایفا می‌ کند.
حجت ‌الاسلام راشد یزدی، نقش مردم را در انقلاب مهم ‌ترین نقش خواند و افزود: در اسلام نیز نقش مردم بسیار مهم دیده ‌شده به ‌طوری ‌که در یک آیه کوچک از سوره توبه پنج بار اسم مردم آمده است.
وی مدیریت را دارای نقش اساسی در تمام جوامع دانست و اظهار کرد: مدیر باید سه شرط تخصص، مدیریت و مکتبی بودن را داشته باشد که قبل از انقلاب چنین مدیرانی نداشتیم.
وی گفت: هم اکنون ایران ابرقدرت معنوی دنیاست و تمام ملت های عالم طرفدار ما هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر گلایه ‌ای هم هست باید مؤدبانه گفته شود و کسی با موج ایجاد کردن موفق نمی ‌شود.
شهرستان 180 هزارنفری قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه‌ های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.