به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین بیات مختاری' افزود: ماموران پاسگاه انتظامی حوزه استحفاظی عشق آباد دیشب هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و در بازرسی از آن حدود 30 متر کابل برق کشف کردند.
وی اظهار کرد: در این ارتباط یک نفر معتاد به مواد مخدر دستگیر و در بازجویی به سرقت حدود 450 متر کابل برق در محدوده بخش میان جلگه با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کابل های مسروقه کشف شد.
سرهنگ بیات مختاری افزود: تحقیقات در این زمینه برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

* انهدام باند برادران سارق با 20 فقره سرقت در بینالود
فرمانده انتظامی بینالود گفت: پلیس آگاهی این شهرستان با دستگیری سه برادر سارق، 20 فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های در حال ساخت را کشف کرد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین دهقانپور' افزود: در پی چند فقره سرقت از باغ ویلا های بخش شاندیز، کارآگاهان پس از بررسی سرقت ها با توجه به سرنخ های به دست آمده به سه برادر سابقه دار مشکوک و آنان را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهمان طی بازجویی به 20 فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های در حال ساخت فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی اعتراف کردند.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

* چهارلیتری بنزین، دست سارقان حرفه ای را رو کرد
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با هوشیاری تیم گشتی پلیس نیشابور، سارقان حرفه ای گارد ریل ها شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین 'بیات مختاری' افزود: ماموران گشت کلانتری 12 دیروز هنگام گشت زنی در محدوده روستای باغشن گچ از توابع بخش مرکزی به راننده یک دستگاه خودرو پراید که به علت اتمام بنزین درخواست سوخت از خودروهای عبوری داشت مظنون شدند.
وی اظهار کرد: افسرگشت کلانتری در بررسی های اولیه دریافت که فرد درخواست کننده سوخت از سارقان حرفه ای و سابقه دار است و با توجه به اطراف متوجه شد گاردریل های جاده باز و در کنار خودرو روی زمین افتاده است.
وی گفت: همدست وی که زیر پل مخفی شده بود با مشاهده پلیس متواری شد.
سرهنگ بیات مختاری افزود: در بازرسی از خودرو فرد متواری چهار عدد گاردریل به همراه تعداد بسیاری آچار و ابزار باز کردن گاردریل کشف و متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.
وی اظهار کرد: متهم مزبور در تحقیقات اولیه پلیس به چهار مرحله سرقت گاردریل های مربوط به اداره راه و ترابری با کمک و همدستی برادرش اعتراف کرد.
وی گفت: تحقیقات برای دستگیری برادر فراری متهم و کشف دیگر سرقت های احتمالی متهمان ادامه دارد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: سعید صفارائی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.