قاسم گلدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 71 هزار و 124 کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر شده در حالی که تا پایان امسال تمام افراد واجد شرایط باید کارت ملی خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه تا ابتدای سال جاری 53 هزار و 29 کارت ملی صادر شده بود اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 18 هزار و 95 کارت ملی هوشمند صادر شده و به ‌طور میانگین روزانه 200 نفر در این زمینه مراجعه می کنند.
وی گفت: 85 درصد واجدین شرایط در این شهرستان برای دریافت کارت ملی هوشمند در سامانه ثبت‌ نام کرده اما بسیاری از آنان ادامه کار را پیگیری نکرده اند.
گلدی با بیان اینکه 2 دفتر پیشخوان و اداره پست قوچان در حال ثبت‌ نام و تحویل کارت ملی هوشمند است افزود: کارت‌ های ملی هوشمند حداکثر 10 تا 15 روز پس از ثبت نام قطعی تحویل می شود.
وی اظهار کرد: کارت ‌های ملی قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارند و مردم باید هر چه سریعتر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نمایند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه‌ های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.