عباس محمدیان عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خراسان رضوی یکی از استانهای تاثیرگذار و مهم در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌رود و این مهم در ابعاد مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد اما نباید از نقش ابزارهای اطلاع ‌رسانی در انتقال مفاهیم چش مپوشی کرد.
وی ادامه داد: به منظور حفظ این ظرفیت مغتنم و تکامل آن برای سالهای آینده دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ‌ای ابوذر خراسان رضوی راه ‌اندازی شد تا با کمک اهالی رسانه بر غنای این جشنواره بیافزاییم. شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران استان و ایجاد هم افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه برخی از اهداف این جشنواره است. فراخوان جشنواره از 27 آبان شروع شد و تا 30 بهمن آتی ادامه دارد.
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی، شهر و شهروندی و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی سه محور این جشنواره هستند که هر کدام چند زیرمجموعه دارند و محور آثار ارسالی باید بر همین اساس باشد.
وی افزود: جشنواره رسانه ‌ای ابوذر با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای جایگاه قلم برگزار می‌شود.
محمدی ادامه داد: جشنواره رسانه ‌ای ابوذر که با هدف ارج نهادن به اصحاب رسانه خراسان رضوی برای دومین بار در مشهد برگزار می‌شود ظرفیتی بکر برای رسانه‌های استان به شمار می‌رود که می‌توانند در بستری سالم و حرفه‌ای کیفیت کار خود را به رقابت گذارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.