مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: امروز سوم دی که روز تولد 66 سالگی این ستاره بی بدیل کشورمان است با گشایش شصت و ششمین آموزشگاه وکیلی بهترین هدیه را به مردم نیشابور اعطا کرد.
علیرضا کاظمی در ادامه متن پیام وزیر آموزش و پرورش را به همین مناسب قرائت کرد.
در متن پیام سید محمد بطحایی خطاب به عبدالرضا وکیلی آمده است: وجود جوانمردانی چون شما که در تمام جامعه اثرگذار بوده اید برای ما بس عظیم است. ما کار شما را فراتر از عمران و آبادانی می دانیم و نگاه فرهنگی و دینی شما یقینا در ضمیر ناخودآگاه دانش آموزان اثر می گذارد. شما فرهنگ یک جامعه را می سازید، شما اسوه علم و عمل در جامعه اید و کار شما فراتر از مدرسه سازی است.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم فضاهای آموزشی ساخته شده توسط این خیر نیشابوری سرانه فضای آموزشی را در این شهرستان از 3.2 به چهار مترمربع افزایش داده است.
سید هدایت الله هاشمی نسب به وجود بیشترین تعداد خیران مدرسه ساز کشور در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: مهر ماه امسال پنج هزار کلاس درس در این استان تحویل آموزش و پرورش شد که 12 پروژه آن متعلق به آقای وکیلی است.
خیر مدرسه ساز نیشابوری نیز در این مراسم گفت: مدارس وکیلی امروز مکان امن و آرامی برای دانش آموزان جهت ادامه تحصیل است.
عبدالرضا وکیلی افزود: مصمم هستم و آمادگی دارم به یکباره تمام مدارس کهنه نیشابور را از ریشه براندازیم و از نو بسازیم. آرزو می کنم عمرم مجال این را بدهد تا روزی را ببینم که مدرسه کهنه در نیشابور نباشد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در فاصله 122 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. نیشابور مرکب از چهار بخش مرکزی، زبرخان، سرولایت و میان جلگه 431 روستا دارد. 163 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: سعید صفارائی **انتشار: حسین کریم زاده
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.