به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی، اختلال در خطوط مخابراتی برخی از مناطق مشهد به دنبال عملیات توسعه و تقویت خطوط مخابراتی از 27 آذرماه تا دوم دیماه امسال پیش بینی شده است.
بر این اساس مرکز تلفن انقلاب در روز دوشنبه 27 آذرماه در محدوده های وکیل آباد، رسالت و مطهری مشهد به مدت 45 دقیقه و مرکز تلفن قدس از تاریخ 29 آذرماه تا یکم دی ماه، در روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته به مدت 72 ساعت در محدوده خیابان امام رضا (ع) قطع یا دچار اختلال خواهد شد.
همچنین مرکز ثامن الائمه از تاریخ 28 تا 30 آذرماه، در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه این هفته به مدت 72 ساعت در محدوده بلوار محمدیه مشهد قطع و یا دچار اختلال می شود.
این اطلاعیه می افزاید: با توجه به ضروت ظرفیت سازی در شبکه همراه اول، احتمال اختلال و قطع ارتباط مشترکان در 31 ایستگاه واقع در نواحی شرق مشهد در روز سه شنبه از ساعت 12 شب تا 6صبح وجود دارد.
همچنین احتمال اختلال و قطع ارتباط مشترکان همراه اول از ساعت 12 شب تا 6 بامداد روز پنجشنبه 30 آذرماه در 24 ایستگاه مخابراتی واقع در نواحی شرقی مشهد پیش بینی شده است.
روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی، همچنین از احتمال اختلال و قطع ارتباط مشترکان همراه اول از ساعت 12 شب تا 6 بامداد روز شنبه، دوم دی ماه در 27 ایستگاه مخابراتی واقع در نواحی شرقی مشهد خبر داده است.
شرکت مخابرات خراسان رضوی هم اکنون حدود چهار میلیون و 500 هزار مشترک تلفن همراه اول و 2 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن ثابت را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.