به گزارش ایرنا رسول خادم، یکشنبه در نشست انتخاب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در مشهد افزود: استعداد و ظرفیت های خطه خراسان در کشتی بسیار بالا است اما گرفتار شدن در حاشیه باعث شده است که این منطقه به مدت چندین سال کشتی گیر صاحب کلاس جهانی نداشته باشد.
وی ادامه داد: کشتی به عنوان یک ورزش ملی، حامی ای جز مردم ندارد و کسانی هم که به عنوان رئیس یک هیات انتخاب می شوند باید از افکار، توانایی و اقشار مختلف و صاحبنظران استفاده کنند تا حرکتهای رو به جلو در کشتی خراسان را شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: کشتی گیرانی که در گذشته ای نه چندان دور از خراسان در عرصه ملی و جهانی درخشیدند امکانات آنها بیشتر از زمان کنونی نبود و حتی می توان گفت که به لحاظ سرمایه گذاری در این عرصه شرایط محدودتری داشتند.
خادم گفت: برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی در یک استان باعث می شود نگاه همه حامیان مالی و علاقه مندان به کشتی به آن نقطه معطوف شود و زمینه نمایش و تلاش بهتر کشتی گیران را فراهم کند.

*انتخاب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی
به گزارش ایرنا، در این انتخابات که با حضور همه اعضای هیات کشتی خراسان رضوی برگزار شد، در ابتدای جلسه 6 نفر برای ریاست هیات نامزد شدند که قبل از آغاز اعلام برنامه کاندیداها، چهار نفر انصراف دادند.
پس از اعلام برنامه ها توسط افراد باقی مانده کار رای گیری برای انتخاب رئیس هیات کشتی استان از بین ناصر بیدل و مسعود ریاضی برگزار شد که مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس در شورای شهر مشهد، با کسب 16 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

*بازگشت کشتی به عرصه قهرمانی
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی با اعلام برنامه های خود گفت: خراسان در عرصه قهرمانی از سایر استانها باز مانده است و بازگشت قهرمانانه کشتی این استان به عرصه ملی و بین المللی از برنامه های من است.
مسعود ریاضی افزود: بازگشت کشتی به میان جوانان و خانواده ها، حذف حاشیه ها و ارتقای نظم، احیای کمیته های هیات کشتی، ایجاد وحدت و همدلی، استعدادیابی در مدارس، برگزاری منظم مسابقات محلی از جمله راهبردهایی است که برای بازگشت کشتی به عرصه قهرمانی دنبال خواهد شد.
هم اکنون 2 هزار و 500 کشتی گیر در قالب 52 باشگاه در استان خراسان رضوی در رشته کشتی فعالیت دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.