سرهنگ 'ابوالقاسم باقری' روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده خیابان شهید منتظری، جمهوری و مدرس کاشمر، گروه تجسس کلانتری 11 این فرماندهی وارد عمل شد و با کمک دوربین مدار بسته یکی از اماکن همان محدوده، افراد سارق را در هنگام سرقت یک مغازه شناسایی و تصاویر آنها را در اختیار گشت های انتظامی قرار داد.
وی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران، متهمان که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در شهر در حال تردد بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان که 16 ساله بودند در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت از مغازه های سطح شهر با همدستی 2 نوجوان 14 و 16 ساله دیگر اعتراف کردند که همدستان آنان نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند.

* مرگ موتورسوار در برخورد با خودرو پژو
فرمانده انتظامی کاشمر همچنین گفت: در پی تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در بلوار جمهوری اسلامی این شهر، راکب 22 ساله موتورسیکلت جان باخت.
سرهنگ ابوالقاسم باقری گفت: بررسی عوامل انتظامی مشخص کرد خودرو پژو آر.دی به علت تغییر ناگهانی مسیر و گردش به راست با یک دستگاه موتور سیکلت که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده و منجر به واژگونی موتورسیکلت شده که راکب آن مجروح و پس از انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) به علت شدت جراحات وارده به سر، فوت کرد.
کاشمر در 228کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7497/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.