آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: چون مقاومت چنین جایگاهی دارد هر سازشی با دشمن مقابله با قرآن، دین، انقلاب و برهم زدن اصل ارزشی انقلاب است.
وی ادامه داد: تاسف بیشتر اینجاست که به سازش با دشمن رنگ و لعاب توجیهی به اسم 'تعامل با دنیا' هم می دهند اما مگر دنیا فقط دشمنان ما هستند؟ مگر دنیا فقط آمریکا و اروپاست که اگر استکبارستیزی کردیم یعنی که با دنیا تعامل نداریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن سازی و دشمن پروری را رنگ و لعاب تعامل با دنیا می دهند در حالی که تعامل با دنیا تعامل با همه دنیا است.
وی افزود: انگلیس جاده صافکن آمریکا، منبع نکبت برای مردم منطقه و دولتی است که اسلحه اش در عربستان این همه کودک را در یمن خاک و خاکستر و می کند و حمایتش از آل خلیفه موجب این همه تضییقات برای علما و مسلمانان شیعه بحرین شده و دستش در همه این جنایات در دست آمریکا است.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: این تعامل نیست بلکه سازش با دشمن است چون در مذاکرات با وزیر خارجه انگلیس حتی یک کلمه هم نگفتند که چرا به سعودیها اسلحه می دهید تا یمن را ویران کنند و تنها کسی که در این زمینه با وزیر خارجه انگلیس صحبت کرد دبیر شورای عالی امنیت ملی بود چون خاک خورده جبهه است.
وی گفت: نمی شود گفت که این آقا شریک و هم پیمان ما در برجام است چون خود او اعلام کرد که به ایران آمده تا نظر خود را در خصوص حقوق بشر اعلام کند.
خطیب جمعه مشهد افزود: عزیزان مسئول ما روی چه مساله ای این قدر دقت دارند و در فکر این هستند که با دشمن بسازند؟ آیا شرق و شمال دنیا، دنیا نیست و دنیا فقط همینها هستند؟ جنایات انگستان در کشور ما سابقه دو قرنه دارند آن وقت ما با اینها بسازیم؟
وی ادامه داد: ان شا الله همت و حمایت شما مردم دلباخته به اسلام در پای ستون خیمه نظام اجازه خطا به برخی افراد و اجازه خیانت به برخی جریانهای خائن را در این کشور نمی دهد.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور**انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.