محمد نعمت شاهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با حکم دادگاه نسبت به ضبط وسایل دندانپزشکی و دندانسازی یک واحد متخلف دیگر اقدام شد.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال 14 مورد مراکز غیرمجاز دندانسازی و دندانپزشکی توسط واحد امور دندانپزشکی و اداره نظارت بر درمان این دانشگاه پلمب شده که از این تعداد هشت مورد در دادگاه انقلاب اسلامی بررسی و منجر به صدور حکم شده است.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در راستای وظایف ذاتی خود، با جدیت با مداخله کنندگان غیرمجاز درمانی و کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می کند.
نعمت شاهی به شهروندان توصیه کرد که از مراجعه به مراکز غیرمجاز که در فضاهای غیراداری و خارج ازعرف، فاقد تابلو مشخص و در ساعات غیرمعمول شبانه روز و یا روزهای تعطیل فعالیت دارند خودداری کنند تا دچار خطرات احتمالی، آسیب های دندانی و ابتلا به بیماری های عفونی و واگیر از قبیل هپاتیت و ایدز نشوند.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز و یا افراد بدون صلاحیت می توانند با شماره تلفن 44011000 واحد رسیدگی به شکایات اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تماس بگیرند.
37 مرکز بهداشتی و درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستانهای جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع غرب خراسان رضوی فعالیت می کنند. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.