مهدی سالیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفر استانی دولت که در شهریور 1393 به این استان انجام شد 131 مصوبه با 792 طرح برای استان به ارمغان آورد.
وی تصریح کرد: مجموع اعتبار اولیه تعیین شده برای مصوبات سفر هفت هزار و 230 میلیارد ریال بود که تا کنون در مجموع هشت هزار و 220 میلیارد ریال به این طرح ها تخصیص یافته است.
وی عنوان کرد: از این تعداد تا کنون 46 مصوبه تکمیل و به سرانجام رسیده که در مجموع برای آنها چهار هزار360 میلیارد ریال اعتبار در این دولت هزینه شده است.
وی مصوبات تکمیل شده را در سرفصل های مختلف دانست و گفت: از 6 مصوبه فصل امور قضایی، 2 مورد با تخصیص 120 میلیارد ریال تکمیل شده و از 19 مصوبه فصل انرژی نیز تا کنون 15 مورد با تخصیص یک هزار و 80 میلیارد ریال، در فصل بهداشت و درمان هم چهار مصوبه که همه آنها شامل بیمارستان های فریمان، خلیل آباد، گناباد و امام رضا (ع) مشهد با تخصیص 522 میلیارد ریال تکمیل شده است.
سالیانی اظهار کرد: در فصل تربیت بدنی هم از کل 20 مصوبه 9 مورد با تخصیص 158 میلیارد ریال تکمیل شده و در فصل حمل و نقل هم 2 مورد از پنج مصوبه با اعتبار یک هزار و 900 میلیارد ریال به انجام رسیده و در فصل منابع آب هم از 11 مصوبه چهار مورد با 2 هزار و 780 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی اظهار کرد: برای تکمیل طرح ها و مصوبات باقیمانده در مجموع پنج هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پیگیری های لازم از طریق مبادی مربوط ملی به منظور اخذ و تخصیص مانده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح ها در دست اقدام است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 85 مصوبه دیگر در دست اجراست که هم اکنون متوسط پیشرفت فیزیکی آنها به 83 درصد رسیده و با مجموع مصوبات تکمیل شده متوسط پیشرفت فیزیکی آنها به 92 درصد می رسد.
سالیانی گفت: تا کنون برای این 85 مصوبه نیز سه هزار و 860 میلیارد ریال هزینه شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 65 مصوبه دیگر تکمیل می شود که تا کنون برای آنها نیز 2 هزار و 630 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن تا پایان امسال نیز در مجموع 2 هزار و 630 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی ادامه داد: 20 مصوبه باقیمانده دیگر نیز که از جمله پروژه های بزرگ و مهم است در سال آینده به انجام می رسد که پیگیری های لازم از طریق مبادی ذیربط ملی به منظور اخذ و تخصیص مانده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح ها در دست اقدام است.
سفر هیات دولت یازدهم در شهریور سال 93 به خراسان رضوی در قالب هشتمین سفر دولت با حضور تمامی اعضای هیات دولت طی سه روز انجام شد.
خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.