سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه دوشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری 11 فردوسی شمالی با بررسی سرنخ های موجود در محل های وقوع سرقت دریافتند سارق یا سارقین در شب با استفاده از تاریکی شب و خلوت بودن محله‌ها، خودروهای بدون لوازم ایمنی را شناسایی و اقدام به سرقت داخل خودرو می‌کنند.
این مقام انتظامی گفت: مأموران با استفاده از شگردهای پلیسی و کار اطلاعاتی و کنترل محدوده سرقت‌ها موفق شدند سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با تعقیب و مراقبت وی را در یک اقدام ضربتی در حین تردد در شهر دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: متهم 37 ساله سابقه دار، که اعتیاد به مواد افیونی دارد در بازجویی های صورت گرفته به 14 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که در بازرسی انجام شده از مخفیگاهش مقدار زیادی از وسایل سرقتی از قبیل لاستیک خودرو، ضبط و جک خودرو، ابزارآلات، مدارک و.... کشف شد.
سرهنگ آقا بیگی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی بازدارنده از سرقت مجهز کنند.
1744 *انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.