مسئول برگزاری نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد فرصت مناسب و ارتباط مستقیم بین کارجویان و کارفرمایان شرکتهای مختلف از جمله اهداف این نمایشگاه است.
علی مشیری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران منابع انسانی شرکتها، درک صحیح از توقعات شرکتها و قدرت انتخاب کارجویان در مقام مقایسه با شرکتهای مختلف با یکدیگر را از جمله مزایای این نمایشگاه برای کارجویان ذکر و بیان کرد: در این نمایشگاه کارفرمایان و شرکتها به استقبال کارجویان می آیند و ارتباط بین این 2 گروه تسهیل می شود.
وی افزود: شرکتهای حاضر در نمایشگاه بطور متوسط بین پنج تا 10 موقعیت شغلی ایجاد می کنند. در نمایشگاه پارسال هزار و 400 رزومه بین کارجویان و کارفرمایان تبادل شد و پیش بینی می شود امسال به 21 هزار فرصت شغلی برسد.
دومین نمایشگاه کار دانشگاه فردوسی مشهد تا 21 آذر در محل دانشکده مهندسی این دانشگاه ادامه دارد.
دانشگاه فردوسی مشهد سومین دانشگاه تاسیس شده در ایران پس از دانشگاههای تهران و تبریز با بیش از شش دهه قدمت هم اکنون 25 هزار دانشجو دارد که حدود دو هزار و 500 نفر آنها در مقطع دکترا و حدود شش هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند. 820 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه فردوسی مشغول فعالیت هستند که 650 نفر از آنان دارای مدرک پی.اچ.دی و یا پروفسوری هستند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.