محمدحسین علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای این پویش مردمی و همگام با کمک چشمگیر خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده غرب کشور، کمک های دانش آموزی، مردمی و فرهنگیان در این زمینه جمع آوری می شود.
وی با بیان اینکه طی مذاکرات مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ساخت 71 کلاس درس در مناطق زلزله زده غرب کشور قطعی شده است، اظهار کرد: اجرای 6 پروژه با 66 کلاس درس و زیربنای هشت هزار و 420 متر مربع با هزینه معادل 8.9 میلیارد ریال از جمله تعهدات مجمع خیرین خراسان رضوی است.
وی گفت: همچنین ساخت پنج کلاس روستایی با زیربنای 150 متر مربع و هزینه 1.5 میلیارد ریال از دیگر تعهدات صورت گرفته است.
علیزاده افزود: اجرای فونداسیون پروژه مدرسه برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم با زیربنای 1600 متر مربع و هزینه 1.6 میلیارد ریال نیز آخرین تعهد این مجمع برای اجرا در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.
وی اظهار کرد: نیک اندیشان و خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب بانک ملی شعبه مرکزی مشهد به شماره 0106985483002 برای شرکت در این پویش واریز نمایند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع 78 مدرسه با 415 کلاس درس در این استان در پی وقوع زلزله آسیب دیده و نیازمند بازسازی است.
مرزبان نظری افزود: از کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران در بازسازی مدارس فرسوده و آسیب دیده قدردانی می کنیم.
مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با سه هزار و 500 عضو، رتبه اول کشور از نظر تعداد اعضا را دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.