فرماندهی انتظامی خراسان روز شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی خانمی جوان مبنی بر جعل اسناد مالکیت توسط افراد ناشناس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: شاکی پس از بازگشت از سفر خارج کشور قصد فروش یک قطعه زمین 350 متری را در محدوده بلوار امامت مشهد که ارثیه پدری اش بوده داشت اما هنگام سفارش فروش به چند بنگاه املاک یکی از بنگاهها اعلام کرده این ملک به نام شخص دیگری است. در بررسی اظهارات متصدی بنگاه مشخص شد فردی مدتی قبل این ملک را برای فروش سفارش داده اما از وی اطلاع و شماره ای ندارد.
او ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی متهم را شناسایی و با یک سری تحقیقات میدانی او را در یکی از بنگاههای املاک محدوده بلوار سید رضی مشهد در حال تنظیم سند با مدارک جعلی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجویی به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد قصد فروش ملک با وکالت نامه جعلی به ارزش 15 میلیارد ریال داشته است. وی پس از بازجویی تکمیلی به دادسرای عمومی انقلاب ناحیه 6 مشهد معرفی و بنا به احکام صادره قضایی با قرار مناسب صادره روانه زندان شد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.