رئیس هیات اتومبیل رانی و موتورسواری خراسان رضوی عصر جمعه در خصوص این مسابقات گفت: 20 ورزشکار با 10 خودرو در این مسابقات شرکت کردند.
رضا رمضانی افزود: مسابقات مذکور از ساعت هفت و 45 دقیقه صبح امروز آغاز شد که عصر امروز به پایان رسید و شرکت کنندگان مسیر 90 کیلومتری مسابقه در مسیر ابتدای جاده طرقبه، خلج، اردمه، کرتیون، سربرج و بالندر را طی کردند.
وی با بیان اینکه 70 نفر داوری این مسابقات را بر عهده داشتند، افزود: 200 نفر شامل 60 دستگاه خودرو و 80 موتور تریل در حفظ ایمنی این مسابقه همکاری کردند.
وی اظهار کرد: اتومبیلرانان روز چهارشنبه 15 آذر استارت نمادین و 16 آذر بازدید از مسیر و امروز هم برگزاری مسابقه را انجام دادند.
وی افزود: در پایان این مسابقات علی کلهر(راننده) و کامران حاتم خانی( نقشه خوان) از تیم سایپا رتبه نخست را کسب کردند، اشکان مسگرها(راننده) و وحیدرضا وحدتی (نقشه خوان) از تیم پاندا دوم شدند و انوشیروان عرب(راننده) و عباس قیصر( نقشه خوان) از تیم پاندا رتبه سوم را به دست آوردند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.