سردار محمد علی جعفری چهارشنبه شب در مراسم آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افزود: علت استمرار توسعه، پیشرفت و عظمت ایران در منطقه و معرفی آن به جهان حاصل جهاد و مبارزه با استکبار و ظلم است.
وی اظهار کرد: امروز اوج مبارزات جبهه مقاومت اسلامی با دشمنان اسلام است و نتیجه عمل به آیات جهادی و استکبارستیزی قرآن، پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت و شکست مداوم دشمنان اسلام است.
وی با بیان اینکه در عرصه داخلی در استقرار عدالت، اخلاق اجتماعی، معیشت، مسایل اخلاقی و فرهنگی جامعه موفق نبودیم گفت: اگر موفق شویم به همه دستورات الهی به صورت جامع و کامل عمل کنیم بسیاری از این مشکلات هم رفع می شود و به برکت همین جلسات و انس با قرآن و عمل به آن اگر درست حرکت کنیم در مسائل داخلی نیز موفق می شویم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: درون مسلمانان یک جریان کافر، منافق و منحرف پیدا شده که در مقابل انقلاب اسلامی و حق می جنگد و مدافعان حرم را به شهادت می رساند و باعث خشنودی صهیونیستها می شود.
وی اظهار کرد: داعشی ها هم همانند منحرفان صدر اسلام حافظ قرآنند، در صدر اسلام هم خوارج که بزرگترین ضربه را به اسلام زدند و با حضرت امام علی (ع) جنگیدند، حافظ قرآن و قرآن خوان بودند ولی به دست همین افراد انحراف در اسلام ایجاد شد.
وی گفت: حفظ قرآن، انس با قرآن، خواندن و قرائت قرآن خوب و لازم است مشروط به اینکه به حرف ولی فقیه نیز گوش بدهیم و به آن عمل کنیم.
سردار جعفری با بیان اینکه همه مردم آماده پیروی از ولایت فقیه هستند افزود: تمام تشکیلات حاکمیتی باید تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را بگیرند و آن را اجرا کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان اجرایی کشور باید همت کنند و در مسیر اجرای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا مرحله چهارم انقلاب نیز تشکیل شود.

*حضور 699 نفر در مسابقات قرآن خانواده های سپاه
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در باره این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در هفت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم سطح یک و 2، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن با همدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در این مسابقات 301 نفر از همسران، 193 نفر از دختران و 205 نفر از پسران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هم رقابت می کنند.
وی اظهار کرد: این مسابقات تا روز جمعه هفدهم آذر ماه ادامه دارد.
در این مراسم از مادر 2 شهید مدافع حرم، شهیدان سید مجتبی و سید اسماعیل حسینی قدردانی شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7507/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.