به گزارش ایرنا، هادی ایزدی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: از این مبلغ 171 میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به 21 طرح پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: بیشترین میزان تسهیلات رونق تولید به مبلغ 300 میلیارد ریال به یکی از واحدهای بزرگ تولید کاشی در گناباد اختصاص یافته که از این مبلغ 130 میلیارد ریال به این واحد پرداخت شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد نیز مجموع اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان در سالجاری را 16 میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: 166 طرح برای استفاده از این تسهیلات به دبیرخانه کارگروه اشتغال گناباد ارسال شد.
محسن نوریان نوغابی افزود: از این مبلغ 6 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات طی سال جاری به 89 طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.
فرماندار گناباد هم در این نشست خواستار نظارت بیشتر دستگاههای اجرایی و بانکها بر روند هزینه تسهیلات اشتغالزایی به منظور جلوگیری از انحراف در این بخش شد.
محمد علی نبی پور، رونق اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان را نیازمند هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین ادارات، سازمانها، بانکها و همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست.
هم اکنون 172 واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است که برای راه اندازی آنها یک هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای سه هزار و 284 نفر بطور مستقیم و برای 2 برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با 447 هکتار زمین و 54 واحد فعال و 11 سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.
435 شرکت تعاونی با 6 هزار و 525 نفر عضو هم در این شهرستان فعالیت دارد.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.