به گزارش ایرنا، سید جواد حسینی پنجشنبه شب در نشست صمیمی با مدیر، خبرنگاران و پیشکسوتان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی در هتل پردیسان مشهد افزود: ایرنا تنها خبرگزاری است که در طول 20 سال مدیریت بنده، هیچ گاه تیتر یا مطلب غیرمنصفانه برای رویدادها و اخبار استفاده نکرده و هیچ گاه خبری منتشر نکرده است که سرعت، صحت و دقت در آن رعایت نشده باشد.
وی اظهار کرد: سایت الکسا نیز در رتبه بندی خود خبرگزاری جمهوری اسلامی را در رده خبرگزاری های پرمخاطب قرار داده است.
وی گفت: خبرنگاران ایرنا با تکیه بر اصل فراگیری، ذائقه جامعه را تشخیص داده و در دریافت و انتقال خبر به جامعه به خوبی عمل می کنند.
حسینی افزود: دنیا در آستانه چهارمین انقلاب خود پس از انقلاب های کشاورزی، صنعتی و فراصنعتی، یعنی انقلاب متدولوژیکی و اطلاع رسانی و خبری قرار دارد و رسانه ها در این عرصه مشاوران خوبی برای پیشروی این انقلاب هستند لذا باید مدیریت دانش و تخصص را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه کارآمد و بزرگ کشور است و برخورداری آن از سه نسل گویای کارآمدی و وجه تمایز آن با سایر رسانه هاست.
سید سعید سرابی افزود: ایرنا، رسانه تخصصی است که بضاعت بسیار در کار خبررسانی دارد و وجود افراد فرهیخته و متخصص در این رسانه مایه مباهات است.
مدیرعامل پیشین ایرنا و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: ایرنا پس از هشت دهه هنوز هم مهمترین خبرگزاری کشور بوده و خروجی ایرنا، خروجی نظام است.
جلال فیاضی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایرنا دست بزن نظام در خارج از مرزهای کشور و نبض نظام در داخل کشور است.
وی اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی از سالها قبل نیاز به جوان سازی نیروی انسانی داشته که در این دولت جوان سازی ایرنا و استخدام جوانان کوشا آغاز شده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی نیز گفت: ایرنا با بیش از 80 سال سابقه فعالیت، تخصصی ترین رسانه کشور است.
شاهین فرشاد افزود: خبرنگاران ایرنا همواره تلاش کرده اند در عرصه های مختلف، اطلاع رسانی شفاف از رویداد ها داشته و صحت، سرعت و دقت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.