مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: ایجاد این قرارگاه با هدف آسان سازی فرآیند اطلاع ‌رسانی توسط اصحاب رسانه در ایام پایانی ماه صفر در صحن جامع رضوی در محل اداره ارتباطات مردمی صورت گرفته است.
محمد امین توکلی زاده بیان کرد: فعالیت اصحاب رسانه حاضر در این قرارگاه با رویکرد خادمی امام رضا (ع) و پوشش برنامه های دهه پایانی صفر خواهد بود و امکانات لازم برای نشر خبر در این محل فراهم شده است.
وی با اشاره به راه اندازی شبکه ماهواره ای امام رضا (ع) گفت: این شبکه به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را پوشش می‌ دهد و علاوه بر ایران، مسلمانان سراسر جهان بویژه شیعیان مظلوم بحرین، لبنان، عراق و سایر بلاد اسلامی نیز از مخاطبان اصلی این شبکه هستند.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: هم اینک بخش عربی شبکه ماهواره ای امام رضا (ع) روزانه به مدت 2.5 ساعت پخش برنامه با موضوعات مذهبی، قرآن و ادعیه و پخش زنده مراسم حرم مطهر رضوی را در برنامه دارد.
توکلی زاده افزود: بخش فارسی و انگلیسی این شبکه ماهواره ای نیز در آینده نزدیک راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: راه اندازی شبکه ملی - تلویزیونی زیارت و راه اندازی شبکه ملی – رادیویی زیارت از برنامه های محوری دستگاه های اجرایی متولی در خراسان رضوی بوده است که تاکنون رادیو زیارت راه اندازی شده و زیرساخت های لازم برای شبکه تلویزیونی زیارت نیز با همکاری صدا و سیما، استانداری و سایر دستگاه های اجرایی در حال تکمیل است.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: با تلاش اداره ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی و در ادامه طرح مهر درخشان که از سال گذشته آغاز شده، زائران کم برخوردار در دهه پایانی صفر به صورت رایگان اسکان می یابند.
توکلی زاده افزود: در این ایام اسکان و سایر امکانات رفاهی برای پنج هزار نفر از زائران کم برخوردار حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.