رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 650 نفر از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در آیین عزاداری دهه آخر صفر و شهادت امام رضا (ع) در قالب هفت کاروان پیاده به پابوسی آن امام همام مشرف شدند.
حجت الاسلام علی سلطان مرادی افزود: همچنین همزمان با دهه آخر ماه صفر، ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان بجستان برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) مستقر شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف نیز گفت: حدود 300 نفر از مردم این شهرستان در قالب پنج کاروان پیاده به زیارت امام رضا (ع) شتافتند.
حجت الاسلام محمد زنگنه گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته به همراه هر کاروان یک روحانی اعزام شده و برگزاری نمازهای جماعت، سخنرانی و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی دیگر برنامه های جنبی این کاروانها در طول این سفر معنوی خواهد بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد هم به خبرنگار ایرنا گفت: 120 نفر در قالب 2 کاروان پیاده از این شهرستان برای زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس شدند.
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: این کاروانها بعد از رسیدن به مشهد مقدس روز 28 صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) در جوار حرم رضوی به عزاداری می پردازند.
شهرستان های گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله 287، 278 و 270 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7545/2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.